Alla inlägg under maj 2013

Av elli bennarsten - 30 maj 2013 16:19

hej, idag är det torsdag, för den 

som inte visste det! iallefall det är ju så sjukt

varmt ute, jag har solat och gått runt

med shorts och linne så underbart!!! nu så

ska jag på piano med becca,kanske lite jobbigt

att sitta inne och spela men jaja

det kanske kommer mer inlägg ikväll

bay

Av elli bennarsten - 29 maj 2013 20:07

detta blir nog ett kort inlägg!

men jag vill gärna att ni ska kommentera

vad jag ska göra för inlägg så

jag skriver om det ni vill läsa! så snälla! gör det

det kan t.ex vara som:

mina intressen

recept på bakelser( jag älskar att baka)

och massa mer!   hejdå  

Av elli bennarsten - 29 maj 2013 20:01

hejsan idag så har allt varit som 

en vanlig onsdag! förutam att på den

bilden jag går på så gjorde vi egna pennor av

sånna där fjädrar det var coolt! denna heljen kommer nog bli grym!

på fredag ska jag på bio med min alldra bästa vän linn v.

och sedan ska vi sova över :) och natten efter det så ska 

jag sova över med en annan! ska bli fett grymt, längtar. imon så ska 

alla personer som ska börja på ekdala till hösten ska dit imon men 

jag och 6 andra ska börja på frida så vi är kvar på våran skola

så det kommer nog bli kul!!  / Elli

Av elli bennarsten - 28 maj 2013 15:54

ska svara på frågorna!

1. vad heter din favvo maskara? the rocket.....

2. vad heter du på insta? jag heter @ellibelli100

3. använder du smink till skolan? ja,mascara

4. har du badat än i år? ja igår faktiskt

5. vad är dina intressen? bild,piano,dans

6. är denna bloggen din första? nej den andre

7. vad är din favvo rätt? pizza såklart

8. har du några husdjur? ja, en hamter och ett marsvin

9.vad har du för mobil? sony xperia

10 hårfärg? brun :)

11. har du varit i london? nej

12. har du varit i usa? ja, förra sommaren

13. gillar du kp? jaaaa!!!


tack för att ni skrev så många frågor!!!!!  

Av elli bennarsten - 28 maj 2013 15:29

asså idag har det varit

en ganska dålig dag. jobbiga lektioner

och vissa jobbiga kompisar! men jaja

man får la bara hoppas att imon blir en

bättre dag :) iallefall vi hade gympa idag!

jag brukar gilla det MEN idag var det 

orgentering (stavning) det gillar iallefall

inte jag. men nu så ska jag äta nått och sedan

göra läxorna   hejdå!

Av elli bennarsten - 27 maj 2013 16:25

tjenare,

idag har det varit en jättebra dag!

och efer skolan så gick jag

hem med min bästa vän Rebecca!

vi filmade en ´film` med imovie (rekomenderar den appen)

vi gjorde en film där vi härmade misslisibell. det var

väldigt kul och filmen blev faktiskt bra! 

/ elli


Av elli bennarsten - 26 maj 2013 13:33

Nu så är Linn här och snart så

kommer min syssling :) hon heter Ellinor och är typ

2 år! och värdens sötaste och gulligaste!

kram Elli

Av elli bennarsten - 23 maj 2013 21:29

hej! 

idag så hade vi biologi i 4 h det var väldigt

jobbigt och jag frös ihjäl!! men det gick bra 

ändå, jag lärde mig en del träd sorter. men vad ska man

ha den kunskapen till? jaja men sen så vad jag med en kompis 

efter skolan och vi åt på ett cafee och sen gick

vi till bilden! efter det så mötte jag en annan

kommpis som jag sedan spelade piano med :) har som

sakt träffat ganska många kompisar idag! + att jag sedan senare på kvällen

hoppade studdsmatta med en annan kommis!  nu så

har jag städat mitt rum Nöjd tjej här! men ha det så bra 

så hörs vi kanske imon! bay bay / Elli

Presentation

allting har en ände,korven har två,denna bloggen har ingen men jag är rätt glad ändå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards